Slappar dag

Har precis smält i mig en kebabpizza från italia, gott kan jag tala om! Men billy boys är godare, men jag är glad ändå! Skulle egentligen tränat med Amanda idag men skippade eftersom jag inte är på topp. Rösten låter förjävligt, eller ja.. Om jag nu har någon? Haha. Imorgon hoppas jag att jag låter bättre eftersom jag ska jobba 7-15, då vor det ju bra om kunderna hör vad man säger. Imorgon ska mitt nummer flyttas över till iphonen, wiho! Sen ska jag dessutom träffa Annso efter jobbet, trevligt! Dagen har iaf varit slapp, precis som jag ville! Började med ett besök hos tandläkaren 8.15, sen hem och krypa ner hos Marcus och sova lite mer. Sen åt vi en sen frukost och drog ner till stan för att köpa några tabletter till Marcus mamma sov vi smittat med vår förkylning. Efter det en sväng in på arbetsförmedlingen och banken. Sen var vi duktiga och gick hela vägen hem till jasmin, så lite motion fick vi iaf. Resten av dagen har spenderats framför tv:n i stort sätt, men såna dagar behöver man ibland. Kan någon förklara hur man lägger in bilder i bloggen från iphonen? För det funkar fan inte för mig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0