lugn dag

idag har det varit en lugn dag.
började med en mysig frukost med marcus sen åkte vi och hämtade ut ett paket från h&m till mig.
2 linnén fick skickas tillbaka, men behöll en jumpsuit och 2 bikinisar.
sen åkte vi till tuna park för jag skulle leta efter en body att ha under min transparenta skjorta.
det hittades och sen svängde jag in på systemet på vägen hem.
illa att det inte fanns en enda smirnoff ice igår eller idag och alla xider är slut utom den med rabarber.
dags att fylla på lagret kanske?

sen blev det jobb 16-21, jobbade på mejeri tillsammans med isabelle.
en bra jobb kväll.

nu sitter jag hemma hos marcus pappa och har fått träffa hans lillebror som föddes den 3e.

imorgon ska jag träffa annso och sen blir det jobb 15-21.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0