kanon helg

usch vad dålig jag är på att blogga nu för tiden.. eller ja, bättre än amanda iaf, skäms på dig!! hih :)
förhoppningsvis kommer min iphone snart och då ska det bli bättre på bloggandet, eller ja, det är ju om det funkar förstås. för det gör det inte på amandas iphone om jag inte minns fel?

har iaf haft en kanon helg!
ifredags blev det som sagt bamboo city med amanda, rebecka och sara.
lördag blev det stan med amanda och sen utgång med henne och sara, riktigt trevligt var det!
söndagen spenderade jag med annso, alvin och samson. trevligt och mysigt!
fick dessutom veta att johanna och resten le kid ska vara med i melodifestivalen den 5 februari, så då måste vi i bänka oss och ringa och rösta!
sen på kvällen åkte jag hem till marcus som kom hem igår, mysigt! så nu slapp jag ligga och frysa hela natten eftersom jag hade någon om höll om mig så man svettades ihjäl istället, hahhaa!

coop ringde för en stund sen, så fick en jobb tid  tillnästa torsdag på spal 9-19. tummen upp för de (y)

nu ska jag återgå till tv:n medans jag väntar på att mamma skak sluta så vi kan åka och köpa pizza sen innan jag ska jobba 18-21.

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0