irri

irriterd, ja det är vad jag är...
det är sjuk vad irriterad man kan bli på en skit sak egentligen..
såhär var det, jag slutade klockan 9. kommmer ut och upptäcker att jag måste skrapa bilen. suck tänker jag och börjar skrapa. använde 3 olika skrapor och alla sög, stod säkert i tio minuter med bara fram rutan. det slutade med att jag åkte med övre delen av framrutan igen isad..
sen när jag kom hem och skulle kopla in kupévärmaren i bilen så vill kontakt jäveln in, så står där i typ 5 minuter och vrider och vänder på den delen som ska fästas i bilen. vantarna had ejag inte på mig heller för med dem på fick jag inga bra grep. tillslut kollar på jag kontakten och då är det is så det var inte så konstigt att den inte gick att trycka ditt. så iskall, hungrig och förbannad böev jag...


nu sitter jagh iaf i soffan med datorn i knät och en kopp te som sällskap.
dagen idah har varit meningslös egentligen. marcus och jag var hundvakt och vi alla tre, marcus, jag och hunden, var astrött så vi spenderade större delen av dagen sovande. sen blev det jobb 16-21 för mig, fick vara på mejeri. väldigt kul när man är förkyld, stå i en stor kyl, kan det bli bättre liksom?
träffade iaf på sara och sofia som var inne och handlade när jag var på väg att sätta mig i shopen.
ja den timmer i kassan var ju också jääävligt rolig. 6 avstämningar på en timme, man kanske brukar ha högst 2 och ofta har man inte ens någon. som att det inte var jobbigt nog hade 3 kunder av de 6 proppfulla kundvagnar.
kul kväll, verkligen..

vill ni veta n¨ågot lustigt förresten?
här om dagen skrev jag ju om att marcus hade ringt tele2 åt mig. sen igår när jag kom hem från jobbet hade jag fått en kommentar till det inlägget. då var det tele2 som hade kommenterat, hahah! vad hände med att mejla liksom? den som är intresserad av vad det stod kan läsa det i inlägget "tandläkaren".


nu ska jag njuta av det sista av kvöllen och sedan ladda inför jobb 9-19 imorgon, då kanske man kana få rösten tillbaka helt kasnke?


puss



Kommentarer
Postat av: amanda

hur hittade dom din blogg :O?

2011-01-29 @ 17:49:58
URL: http://amandaai.blogg.se/
Postat av: ronja

jadu, det undrade jag med.. de kanske googlade på mitt namn och sen poff så var den där? :) :P

2011-01-30 @ 11:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0