helt slut

jag är sååå slut. har varken haft tid eller ork till att blogga de senaste dagarns.
i måndags jobbade jag 7-15, tisdags 7-15, onsdag 9-21 och idag 7-16 och imorgon blir det jobb 7-17. vilket blir 47 timmar på 5 dagar, är en zombie och det enda jag tänker på är pengar när man ser alla jobb tider. skulle egentligen jobba 5 timmar i onsdags, sen frågade stefan om jag kunde jobba 12 timmar. jag tackade såklart ja eftersom jag inte kan säga nej.
men det är ju värt när man ser lönespecen, förresten kom decembers lönespec idag och den var feeeettt, glad tjej!
bästa lönen hitills, vilket känns bra eftersom jag börjar med mitt nya schema vecka 5 och då har jag 13 timmar i veckan istället för 20. tråkigt, något positivt är iaf att jag har fått löneförhöjning. sen suger det ju att jag bara har kvällstider på vardagarna.. dock så kommer de säkert ringa in mig, men ändå.
just det, saknades även en dags betalning på den här lönen också.. kul..
sen stog ingen av de andra 2 med heller, älska krångel...


imorgon ska jag jobba och sen skynda mig hem och fräscha till mig för att åka ner till bamboo city för middag och tjejsnack, love it! sen på lördagen är jag leeeedig, då ska jag gå på stan med amanda och på kvällen blir det utgång med henne och sara, wiho!

nu är jag nyduschad, trött och vrålhungrig. men vet ni? jag ska få spicy, glädje!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0