first time

idag har jag handlat på systemet för första gången. måste erkänna att det kändes som att alla undrade vafan jag gjorde där inne, hahha!
men killen i kassan var iaf jätte trevlig och önskade mig en trevlig födelsedag.
han tyckte att jag skulle spara kvittot som ett minne av min första runda på systemet, men jag tackade nej till den idén.

sen på jobbet blev det att vara på mejeri. när jag står där inne i kylen och plockan för mig själv kommer min faster och kusin in smygandes och börjar sjöng " ja må hon leva" för mig, gulligt!

snart är denna speciella dag över, redan, och inte har jag firat ordenligt. bara fått paket av mamma. resten kommer till helgen, så är väl då jag kommer känna att jag fyller år på riktigt.

längtar till lördag, då ska jag och mina närmaste vänner bli as fulla och ha as roligt!
söndagen kommer släkten gånger 2. först kommer släkten på mammas sida klockan 12, hur ska jag orka med det efter en hel natts festande?
sen klockan 5 kommer släkten på pappas sida.

puss!

bilden är från förra årets födelsedagsfirande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0