fastpool

känns som jag håller på att bli sjuk.. illa..
måste ju vara frisk, ska ju ut och fira 2 år tillsammans med marcus imorgon och på lördag hem till emma och fira henne. inge bra tillfälle att bli sjuk! fast dte är det väl aldrig egentligen?

Sitter just nu och "gamar" mig över alla tider som ligger ute på fastpool, lyckades få 11 stycken!
känns som att det är något fel på fastpool medtanke på att tiderna man har fått ska vara gröna och tider som man är intresseanmälda för ska vara gula. och de tiderna jag har fått sms om att jag har fått är gula, hmm... konstigt, får väl gå in och kolla imorgon igen och spara smsen som bevis om det blir något krångel på jobbet!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0