100

mitt hundrade inlägg, wiho!

imorse blev jag väckt 7.25 av att jobbet ringer och frågar vart jag är eftersom ja ska jobba 7-17...
som vanligt så var dte inget jag visste om men det är väl bara att le och se glad ut. så steressade iväg till jobbet och var där 7.50. var längsta dagen någonsing medtanke på att jag gick och la mig halv 3 igår eftersom jag skulle vara ledig idag, morr.

sen fick jag iaf veta att jag får vara kvar som "vid-behov-anställ" fram till vecka 20 och efter det är det sommar och då skulle jag anatgligen också få jobba. sen måste jag börja plugga för att få jobba kvar i höst. men känns ju iaf skönt att ha ett jobb i 20 veckor till!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0