the voice

från och med nu är jag också "rösten i taket" alltså inte bara någon som ropar folk till kassan utan en som pratar in ett medelande om något speciellt, som spelas upp då och då i affären. så hör ni någon som snackar om månadsfinalen i bingolotto inne på coop så är det jag! så nu är det hela släkten wågström i taket och ingen annan. mpste betyda att vi är lite bättre än alla andra, min faster, kusin och jag? japp, så måste det vara. hahahh!

idag blev det iaf jobb 7-15, skapligt trött var jag eftersom jag inte kom i sängen förresn halv 12-12, kanske inte så sent egentligen. men för mig var det det. har öppnat så många kartonger med tandkräm så mina fingerspetsar verker.

nu ska jag strax hoppa in i duschen för att fräscha till mig, sen äta och senare åka till ida för att kolla på film och spela lite wii, trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0