Solsken

Har vaknat 3-4 gånger sen klockan 8 så nu kände jag att jag lika gärna kundevgå upp. Men vet ni vad? Jag vaknade av att det var ljust i mitt rum för att solen lyste in, härlig känsla! Precis det som var tanken när vi struntade i att dra för fönstret innan vi gick och la oss. Rekomenderar det starkt! Idag ska jag iaf träffa Annso och emma vid 12 och umgås heeela dagen. Gäller att passa på när varken jag eller Annso jobbar för en gångs skull. Den ikväll ska jag duscha, förbereda håret, ögonbryna och naglar. Även lägga alkoholen på kylning och lägga fram kläderna jag ska ha på mig på lördagkvällen. Allt för att det ska gå så snabbt som möjligt att fixa sig eftersom jag slutar jobba 6 och ska vara borta 7, stressa stressa stressa! Har ju klarat det förrut så ska väl klara det igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0