Sms

Fick nyligen ett sms från ida, hon frågade om jag ville ha en myskväll med henne och Isabelle på lördag. Har ju dock redan planer så kunde inte hänga på, lite synd. Men får bli en annan gång :) Möblerade om och städade mitt rum idag. Är nästa klar, bara lite fix med garderoben, högtslarsystemet och spegeln kvar. Det ska jag nog fixa på torsdag innan jobbet. Fick förövrigt ett kort besök av Rebecka som lyckades missa bussen två gånger, haha! Men det gjorde inget, då fick jag lite sällskap en stund innan jobbet. Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv och imorgon ska jag träffa Annso innan jag ska jobba 17-22! Visst är det irriterande utan styckeindelning? I know, men det är lphonens fel inte mitt. Puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

skriv inte med iphonen då! du är ju uppenbarligen nära en dator nu?!

2011-02-07 @ 22:15:25
URL: http://amandaai.blogg.se/
Postat av: ronja

jepp men marcus sitter vid den och jag orkar inte vänta, puss!

2011-02-08 @ 14:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0