slapp

sitter och kollar på sommar i sverige, såg precis en kille som var blg och han såg typ ut som kissie. hahah!

dagen har bestått av att slappa! lyckades sova till kvart i 11, typ evigheter sen jag sov så länge! sen har jag i stortsätt bara segat sen dess. just nu sitter jag med datorn i knät och fötterna i ett fotbad. väl behövligt, mitt nageltrång mår inte bra. mamma och marcus tjattar om att jag ska ringa vårdcentralen, men sist jag var där så brydde de sig inte speciellt mycket så är inte så sugen på det faktiskt!

kvällen igår spenderades med ida. vi kollade på melodifestivalen och film. trevligt! dick blev det inet så sent eftersom hon skulle upp tidigt och jobba idag och jag var trött eftersom jag började 7 igår.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0