Sjukstuga

Nu har jag hunnit äta lite och varva ner efter dessa tolv timmar av jobb. De första 8 timmarna flög förbi och jag har gjort massa nytta. Först var jag på mejeri, sen bröd, sen färskvaror och sen på mejeri igen, sen 4 timmar i kassan utspritt under dagen. Det är otroligt, 10 pers sjuka på matavdelningen och 3 pers i kundtjänst! Inte konstigt att jag behövde jobba längre. Fullt med varor i mejerikylen var det, gick knappt att gå där inne. Därför var det inte så bra att de inte upptäckte att ingen var dör förena halv 8 - 8 någon gång. Så Isabelle, rebecca och jag fick vara där fast ingen av oss skulle vara där egentligen. Men det löste sig till slut iaf. Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film och sen sova. För imorgon blir det jobb7-14. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0