max

har precis kommit hem från ida.
mötte uppe henne på coop när hon slutade klockan 7 sen åkte vi till max på västerleden.
när vi var där så beställde ida sin mat först och sen när det var min tur så ropar surpuppan från köket att de inte ska ta emot några fler hamburgebeställningar för att hamburgarna är slut. så ida fick sin mat och tio minuter senare fick jag beställa så fick ida kolla på medans jag åt. hahha, vilken trevlig middag.
men men inte mycket mer att göra än att gilla läget liksom?
synd att rebecka inte var där, då hade jag skällt ut henne.
nej, skoja bara! tyckte faktiskt mest synd om han som stod i kassan.

sen åkte vi och hämta ut ett paket åt ida från h&m.
sen hemma hos henne tittade vi på alla kläder och skor hon hade fått. där kan vi snacka om beslut ångest, hahah!
efter klädprovningen drack vi te och kollade på tv, mysigt!

just det, fick ju lära mig baka idag. gick bra om man bort ser från en liten insident.
ställde in ställningen med winerbröd som skulle bakas. det är en ganska hög ställning, aningen längre än mig. och sen är det massa plåtar med winerbröden på. sen när jag tar ut den kommer malin som har hand om brödet förbi.
oj säger hon och kolla på plåten högst upp. jag ställer mig på tå och kollar och ser att plastförpakningar med glasyr och sirap låg där och hade såklart smält i ugnen. kul, så det var bara att vänta tills plåten var kall och börja skrapa bort skiten. men men, annars så gick allt bra. fick till och med en till jobb tid på lördag, 7-14 på brödet.
skulle från allra första början bara ha jobbat en dag den här veckan och nu blev det 5, gilla!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0