koncentration

har precis kommit hem från jobbet. tråkigt nog är jag inte speciellt trött, vilket inte är så bra när jag sak jobba klockan 7 imorgoon igen..

har jag nämnt att det har börjat 5 nya på jobbet eller ja, inte på min avdelning utan på spal?
tror inte det, men hur som helst skulle två av de kassaträna idag.
fick lära båda två och där kan man snacka om två helt olika personer.
den ena är jätte pratglad och stressad medans den andra är knäpptyst och tar det as lugnt.
men alla hanterar ju nervositet olika, de klarade sig iaf bra för att vara första gången.

nu ska jag väl börja dra mig mot sängen, måste ju vara pigg imorgon om jag ska kunna koncentrera mig flr att få in allt nytt i skallen.

puss!

Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0