illa

har inte bloggat på 3-4 dagar nu, illa av mig!
vad har jag haft för mig då?
jadu.. i måndags var jag på lager 157 med marcus, mathilda och kjell. kom hem med ett par converse, två leggins och ett par chinos. på kvällen träffade jag mina odlarbrudar för lite spicy och skit snack, trevligt!!
och igår var jag och marcus hos farmor och farfar och fikade innan jag skulle jobba 15-18. efter det skulle jag och amanda träna för första gången på 3 måndaer. duktigt av oss! mindre duktigt att vi inte har tränat på evigheter.!

idag har jag varit med annso på dagen innan jag skulle jobba 16-22. nu ska jag snart krypa ner i sängen med macus och glo på film eller något, mys!

imorgon väntar träning, core blir det med idis klockan 12. efter det blir det lunch på stan och sen lager 157 (igen!) eftersom ida så gärna ville åka dit. sen på kvällen ska jag fira isabelle som fylle 8.

nu bjuder jag på lite bilder från helgen med mina coopare.

puss!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0