big brother

jag hatar att jobba kväll, hatar hatar hatar! iaf nu när man inte går i skolan längre. det förstör hela dagen, man bara väntar på att man ska åka och jobba i princip. visseligen hade jag väl hunnit med att göra något vettigt idag eftersom jag inte börjar förrens 5 men ändå. 17.00-22.05 är det som gäller, segt säger jag bara. hoppas det finns någon rolig som förgyller min kväll på jobbet.

hade tänkt att jag skulle städa mitt rum idag innan jobbet. men vet ni vad? jag har varken lust eller ork! så bestämmer mig för att göra det på onsdag innan jobbet eller på torsdag när jag är ledig. för idag vill jag slappa och imorgon ska jag träffa annso på dagen och träna med amanda på kvällen. undra om jag ska svänga förbi frissan på vägen hem från annso i morgon, skulle verkligen behöva klippa mig. blir nog så, eller iaf om jag kommer ihåg det.

kollade på big brother igår, första gången för den här säsongen. verkar ju ganska kul faktiskt. gillar dock inte turken som var i glashuset och nu ska leda "kill-laget". jobbigare människa får man leta efter.. visseligen var tjejen som också var i glashuset jävligt irriterande.. tror alla de som är i big brother-huset kommer bli sjukt irriterade på dem. så frågan är om jag ska bli en nörd och börja följa det elelr inte? tråkigt att det går klockan 22.00 på vardagar, är ju inte så himla bra om man ska upp och jobba tidigt dagen efter  men det är väl smällar man får ta. årets program verkar så himla olikt det jag har sätt tidiagre säsonger. är ju folk med som är lika gamla som min mamma typ? big brother känns mer som en ungdomsgrej, men det kan väl bli intressant.

känner mig förövrigt lite party sugen.. men tror jag spar mig till den 12e, då iaf jag och amanda kör och troligen rebecka sen eventuellt sara om ingen av dem har fått för sig något annat eftersom vi inte bestämde säkert. men jag är på iaf och hoppas att de också är det.

på tal om party så skulle jag verkligen vilja lära mig och dricka vin ordentligt, inte bara sitta och smutta på ett glas då alltså. funderar på att köpa mig en baginbox som jag har sett enbart för att förpakningen är gullig, hahah! så om jag inte skulle tycka om vinet så har jag ju iaf en söt förpakning att kolla på, hahah!
vitt vin är det och det heter 3 apor.

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0