Baby

Sitter hemma hos Kjell och Pernilla, vi åkte hit för att spela lite plump och umgås. Dock har Hampus grinat i stortsett 2 timmar och vägrar att somna så vet inte riktigt hur det bli med kortspelandet. Marcus verkar dock inte så besviken eftersom han roar sig med att spela super Mario. Själv roar jag mig med att shoppa kläder via min iphone på HMS' hemsida. Vet ni vad jag gillar? Mina underbara vänner! Sara skickade sms för ett par timmar sen och frågade om vi tjejer skulle träffas och äta middag på onsdagkväll. Mitt svar blev självklart och att jag hade tänkt fråga om exakt samma dag. Då säger hon att hon läste på min blogg att jag skulle vara ledig då så det skulle passa perfekt. Vi jobbar mycket allihoppa men vi gör så gått vi kan för att hitta en lucka för att träffas. Jag gillar er brudar! Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Och vi gillar DIG! Snaaaaart onsdag<3

2011-02-07 @ 20:09:31
Postat av: Ronja

Jaaaaa!! :D <3

2011-02-07 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0