Alla hjärtansdag

Idag skulle jag jobba 7-13, när klockan är fem över ett och jag står i trosor och linne inne i omklädningsrummet ropar Stefan efter mig. Jag drar på mig mina mjukisbyxor och kikar ut. Jaha, du är på väg hem säger han. Ja jag har ju slutat tänkte jag. Då frågade han om jag kunde stanna kvar till 4 och hjälpa Johanna att spacea om på mejeri, snäll som jag är! Så hann tyvärr inte åka och fika hos farmor och farfar sp ska eventuellt göra det imorgon på dagen, för då är jag leeedig! Eller glöm att jag sa något för annars ringer de, haha! Fick choklad och rosor av Marcus idag, gulligt! Sen när jag kom hem hittade jag ett brev med mitt namn och ett hjärta på. Marcus, jag och mamma stod där som ett stort frågetecken och undrade vem det var iaf, haha! Puss på dig mandis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0