utvilad

idag var en riktigt härlig jobbdag faktiskt. för det första så kände jag mig pigg och utvilad efter sovmrogonen. sen att jag hade fått i mig en ordentlig frukost för en gångs skull var jag också på topp! allting flöt på bra på jobbet och även denan dag gick fort. sen ville anna-karin att jag skulle ha jobbat morgon isället för 11-20 men det gick icke men hon lyckades fixa så att jag jobba 9-18 istället, härligt att slippa jobba till 20!

pratade nyss med sara i telefonen om nyår och så eftersom hon och jimmy drar till thailand imorgon, vilka jävlar... så nu vet jag var de har hemma som inet behöver köpas och lite annat viktigt. hoppas bara att de inte är allt för bruna när de kommer hem! hahah.

puss!



Kommentarer
Postat av: Sara

Jobbar på brännan! ;)

2011-12-18 @ 03:02:31
URL: http://saramnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0