Snorig

Var och handlade till nyår med Amanda och Rebecka efter jobbet. Massor blev det men det gick ändå bara på 720 kr, dvs 72 kr per person. Billigt för tre rättersmiddag om ni frågar mig. Smarrigt tror jag också att det blir!

Sen vid 7 på kvällen skulle jag och Rebecka på klassåterträff. Trevligt att träffa alla igen, eller ja 17 stycken kom. Och jag trök i mig alldelens för mycket mat men gott var det. Friterad banan är ev stor favorit måste jag säga!

Imorse vaknade jag med lock i öronen och en jätte snorig näsa, men det var bara att släpa sig till jobbet.

Ikväll blir det tidigt i säng för min del, sen blir det jobb imorgon och Sen ledigt lördag och söndag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0