Paranormal activity 3

Hela helgen har det varit jätte mycket kunder och aldelens för lite personal på jobbet. Dick var det bara skönt för min del iaf idag. Det gjorde att jag hade fullt upp idag utan att behöva stressa ihjäl mig. 8-17 var det som gällde och snabbt avklarat kändes det.

Igår blev det middag på thai classic med Marcus, Sara, Jimmy, Rebecka och Micke. Gott var det och skulle kunna äta där igen definitivt! Efter middagen blev det bio, paranormal activity 3, ingen höjdare. Sen säger jag som Sara skrev på son blogg, man förväntade sig massa scener som var i trailen men inga var med.. Konstigt. Men en trevlig kväll var det iaf.

Imorgon är jag ledig och skulle egentligen baka pepparkakor. Men jag skjuter på det ännu en gång och åker till erikslund med annso och Ida istället. Hoppas jag hittar mina sista julklappar!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0