Matlagning

Äntligen kan jag sätta mig ner och bara slappna av. Har jobbat 7-17 idag och full fart var det eftersom halva stan var tvungna att handla till nyårsafton. Kändes så iaf.

Efter jobbet var det bara att åka hem och skala en miljon potatisar till potatisgratängerna. Var nästan så att jag fick kramp i armarna och händerna. Sen medan potatisgratängerna var i ugnen passade vi på att äta. Sen efter maten var det bara art hugga i med cheesecaken. Lite Små krångligt var det eftersom jag aldrig testat att göra det förresten. Men tror att resultatet blir bra. Men något riktigt udda inträffade när vi skulle skiljs på äggulan och äggvitan. Vi knäckte 4 av 6 ägg från samma paket och alla 4 äggen hade tvillinggulor, coolt va?! Tyckte iaf.

Efter mat och bakfixande kom papps och hämtade mig och körde hit alla grejer. Sen hoppade jag in i duschen och nu landade jag här. Skööönt!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0