Lussebullar

Just nu ligger jag i min säng och är aptrött! Har jobbat 7-17 och även denna dag bara flög förbi. Älskar att jobba dagarna innan jul för då finns det alltid saker att göra. Efter jobbet blev det en sväng in på systemet och sen tuna park. Så nu är alkoholen fixad till helgen och ytterligare julklappar köpta. Nu är det endast Marcus och Bellas julklapp kvar sen är allt klart! Planerar att köpa dem på lördag, ska bli skönt att bli färdig. För även om jag typ älskar att köpa julklappar får jag ändå sån ångest över att inte bli klar i tid eller hitta den perfekta julklappen. Men i år är jag än så länge nöjd med i stor sätt alla julklappar, kommer bli awesome!

Idag har jag även hört mig själv i taket på jobbet en miljon gånger. För eftersom det är lucia idag så har vi extra pris på lussebullar och det var det jag skulle spela in att jag sa och så hörs det i taket med jämna mellanrum. Dock suger jag på att prata långsamt så blev lite snabbt, men vafan man hör ju vad jag säger iaf.

Nu blir det god natt och imorgon blir det sovmorgon för jobbar 11-20.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0