Ledig dag

Hade en trevlig kväll igår med Sarah, My och Anna. Vi började kvällen hos My och gick sedan vidare till Daniel som fyllde 21 i torsdags. Vi drog tidigt eftersom My och Sarah skulle jobba tidigt idag. Men kul hade vi!

Idag hade jag tänkt gå på stan och köpa julklappar men stannar hemma i min säng och är bakis istället. Köper sista julklapparna efter jobbet på måndag innan vi ska köpa julgran. Efter att Marcus har jobbat klart blir det Spicy och pepparkaksbakning. Mysigt, med tanke på att vi knappt har hunnit setts den hör veckan eftersom jag har jobbat så jobbiga tider. Så ikväll blir det mys och imorgon ska jag hem till mamma för att klä granen och göra kola och lite andra julgrejer. :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0