Fullspäckad vecka

Då har man varit duktig och jobbat idag då. Imorgon är det måndag och en fullspäckad vecka väntar. Måndag blir det jobb 7-16, tisdag blir det jobb 7-16 och på kvällen ska jag hem till annso eftersom hon fyller år, på onsdag ska jag luncha med Ida på stan och eventuellt gå på stan med Marcus och Mathilda efter och på kvällen ska jag baka pepparkakor, torsdag är jag ledig och tänkte ta en slappar dag eventuellt plugga lite om jag orkar. På fredag ska jag träffa annso på dagen och på kvällen är det fest på jobbet. På lördag är det jobb 6-15 eller 7-15 om jag har tur, efter set blir det en tripp till heron city med Marcus, Sara, Jimmy, Rebecka och Micke för art se paranormal acticity 3. Sen på söndag är det jobb 8-17. Känns som en bra vecka med mycket tid till vänner!

Nu ska jag dricka upp mitt te innan jag hoppar i säng.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0