Erikslund

Plockade upp annso och Ida vid 12 tiden för att åka till erikslund för lite shopping! Fattar inte hur jag inte har lärt mig vägen dit än fast jag har åkt dit ett antal gånger nu?! Jaja, fram kom vi iaf och gick ett varv i affärerna. Jag fick ihop ett par julklappar och en klänning till mig själv. Så nu vet jag iaf vad jag ska ha på mig på fredag när jag ska ut med några tjejer på jobbet. Efter erikslund blev det lite häng hemma hos annso, en lyckad dag!

Imorgon blir det jobb 7-17. Sen blir det en sväng till systemet och sen ska jag in på tuna park och fixa julklapp till pappa och Sune tänkte jag.

Tänk att julafton är om mindre än 2 veckor?! Detta betyder även att Amanda kommer hem om 11 dagar, me like! :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0