Dansar hela natten lång

Har precis slagit in julklapparna jag köpte i veckan. Eller ja, när jag skulle slå in paket till mormor, som är ett litet plock av saffransskorpor, lite choklad och en flaska glögg, ser jag bäst för datumet på glöggen. 270511 stod det, alltså 27 maj i år gick den ut. Irriterande eller vad? Tur att jag såg det innan jag slog in paketet. Så blir att gå tillbaka till vävknuten och byta till en glögg som inte är gammal!

Igår var set födelsedagsfirande för annso. Det började med lite dricka och paket öppning hemma hos annso. Sen när alla vet lite smått runda under fötterna tog vi en taxi till grappa där vi hade ett bord bokat till 20.30. Där blev det Parma pizza och ett glas vitt för min del. Massa prat och skratt innan vi gick vidare till brasseriet. Där dansade vi järnet hela kvällen. Idag har jag värk i hela benen! Det innebär väl att jag dansade järnet igår, hahha!

Ikväll är jag taxi till mamma och Sune. Men jag ska spendera min kväll hemma hos Sara och Jimmy med dem, Micke, Rebecka och Marcus. Mat, film och snacks! Trevligt.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0