Chop chop

Nu har jag gjort en ansträngning angående kursen jag läser. Jag har slängt iväg ett mejl där det står att jag vill hoppa av. Känner att för mig funkar det inte att jobb minst 5 dagar i veckan och ändå hinna plugga. Jag är på tok för trött och saknar motivationen. Min lärare tyckte dock att jag skulle registrera om mig till våren, men så blev det icke!

Idag har dagen flygit förbi som
Vanligt. Jobbade 7-16, sen kom pappa och Ann-Sofie och hämtade upp mig i våran nya bil och åkte och köpte chop chop. Bilen var top notch, en nyare modell av den vi hade innan bara. Maten var okej, men inte i närheten av att vara lika gott som Spicy, hahha!

I min lyckokaka stod det att jag skulle stå inför ett viktigt beslut på torsdag. Låter ju spännande!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0