yesterday

gårdagen var awesome! mötte upp claudia halv 6 och cyklade till isabelle. lite roligt att komma hem till hennes föräldrars hus medtanke på att jag inte har varit där sen jag var typ 10? vi satte oss ute i hennes trädgård och dunka musik och drack i väntan på att det skulle ramla in lite mer folk. när alla hade kommit blev det dags för lekar. vi delades in i 4 olika lag på 5 pers, 4 tjejer och 1 kille i mitt lag. det var jag, emilia, sara, victoria och fjäll. första leken gick ut på att man skulle dricka upp en liten hink med apelsinjuice och vodka med ett varsit sugrör. kan jag tala om att det inte hade snålats med vodkan iaf! blev äckligare och äckligare ju längre ner i hinken man kom. mitt lag kom 3 på den leken. den andra leken kallades kakleken. alla fick en varsin ballerinakaka som man la på ögon och sen skulle lyckas få in i munnen utan att använda händerna. inte det lättaste kan jag tala om! men efter våra 4 första personer lyckades jätte fort så ledde vi stort och sen var det fjälls tur. efter att han hade hållt på i sådär 7 minuter kanske gav han upp och vi förslorade stort, bittert! sen var det pinnen i hålet leken. vi tjejer skulle ha ett soppkvastskaft mellan benen och fjäll skulle ha en toarulle mellan benen så skulle vi sen lyckas få in pinnen i hålet. för det första var det assvårt att få ett bra grepp på pinnen utan att den åkte upp och ner och hade sig. sen kunde jag inte sluta garva för att alla andra gjorde det så kunde inte koncentrera mig för 5 öre! haha jag va riktigt kass på den leken! tror att vi kom 3 på den leken. sen var det den sista och avgörande leken. man skulle knyta ett snöre runt midjan med en tampong som hängde ner. sen skulle man lyckas få ner den i en flasköppning. även i den leken var tjejerna i mitt lag skit snabba och sen var det fjälls tur och det tog evigheter. så även där förlorade vi! totaltsätt kom vi sist, buhu!

kul var det iaf. extra kul att festa med människor som man inte brukar festa med. för min egen del slutade det med att jag hade cider i håret och på bröstet efter att emilia ville hälla cider i munnen på mig och inte riktigt träffade. sen lyckades cajsa ha ner min cider i knät på mig när vi skulle ta kort så jag fick cider på hela benen och klänningen tillslut! men det gjorde inte så mycket förrutom att man blev väldigt klibbig! sen vid 12 började folk dra sig ner mot stan för att kolla på kapten röd, inget jag var speciellt sugen på. s¨å jag följde med dem mot stan och sen vek jag av hemåt för att bli upplockad av marcus för att åka till max för lite nattmat! lika bra det, var skapligt trött och det blir ju en långkväll när man börjar dricka tidigt. kvällen får 9 av 10 toasters!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0