vänner

har nu landat i soffan hemma efter en god middag. dagen idag bjöd på en dag med min kära vän annsos sällskap. kom hem till henne kl 11 och vi låg och solade på hennes bakgård till kl 14.00 ungefär. sen kände vi att det var dags att ge upp eftersom man inte är direkt van att sola när det har varit sånt här skitväder. men vet ni? vi lyckade brännas oss ändå, så nu har jag en något röd och bränd rygg. sen traskade vi ner på stan för att köpa hårinpackning till mig. kom hem med hårinpackning, 2 nagellack och en t-shirt. sen köpte jag med mig lite jordgubbar tillbaks hem till annso. musigt var det! sen efter att de hade ätit så gick vi ut en sväng med deras små bäbisar, alvin och samson. känns skönt att äntligen ha "catcha up" lite eftersom det nästan är 1 månad sen vi träffades! aldelens för länge!





i lördags bjöds det på en liten avskedsfest hemma hos amanda. trevligt var det! grillat och gott att dricka tillsammans med trevliga människor. vi spelade kudd och tjejerna utklassade killarna stort! vi spelade även fylletornet och sen bjöd amanda på en smarrig shot. jag är ingen shot människa men tom jag tyckte om den. det var likör 43, nyponsoppa och grädde. smakade ungefär som gräddglass! sen framåt kvällen när det började bli dags att dra sig hemåt slutade det istället med att jag, marcus och simon sov kvar. vi gick väl och la oss vid sådär 4 och gick upp 10, skapligt trött var man men det var bara att ladda om för på söndagkvällen var det dags för att fira pappa på bishop arms. trevligt det också! en top notch helg!






 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0