schema

filmen i måndags var toppen! rolig och lite annorlunda, men jag gillar den! se den, men har inte allt för höga förväntningar. innan bion blev det iaf papas tapas, jag tog nachotallriken. god som tusan var den! till efterrätt blev det cheesecake också jätte god! en toppen kväll helt enkelt.

igår åkte jag och marcus till stockholm. halvtaskig väder var det, men det spelar ju inte så stor roll när man ska gå på stan. jag kom hem med 2 par trosor bara men marcus köpte dessto mer. lunch blev det på bamboo city, så fick mitt efterlängtade bamboo till slut. kl 6 tog vi tåget hem och då hade vi tok ont i fötterna båda två.

idag blev det jobb 7-15. eftersom roffe hade jouren ikväll och egentligen brukar jobba 7-15 så var jag bombis att jag skulle vara på köttet. speciellt medtanke på att jag har jobbat för honom hela sommarn när han haft semester och så. men när jag kommer ner till bosschemat står det bröd. jag ville grina. hata bröd, hata det ännu mer nu när vi gör om. ja ja, var väl bara att ta sig i kragen och sätta igån ovh jobba. så tog med mig brödet som skulle bakas ut till ugnen och när jag kommer dit finns det ingen bröddisk kvar. det visade sig att de hade flyttat den bort till blommorna nu när vi fixar med de nya frysarna. så det blev en massa springande frma och tillbaka hela dagen. efter jobbet hade jag egentligen tänk promenera hem efterom jag fick skjuts av pappa imorse. men det kändes inte så lockande medtanke på att det har vräkt ner hela dagen och jag varken hade paraply eller regnjacka. så fick bli buss istället.

imorgon blir det en kort dag. 7-14 på kolonial, chill dag! efter jobbet blir det en sväng till systemet, tuna park och fixa mammas present. skulle egentligen ha träffat annso efter jobbet men hon börjar jobba 4 istället för 7 imorgon. så vi får skjuta upp det hela till nästa vecka iställlet.

fick även mitt nya schema idag. eller vet itne om jag vill kalla det shcema efterom vi bara fått 3 jobb veckor och vi brukar få minst 10. men det beror väl på ombyggnaden och för att de inte vet hur de ska göra med alla oss i höst. jag håller fortfarande tummarna!

sen har jag lite problem på lördag. marcus ska firas då och folket kommer vid 6. jag slutar 6. inte så lcykat, försöker fixa så att någon kan ta 2-3 timmar av mig så jag kan få sluta lite tidigare. dock har jag redan frågat 7 personer så mitt hopp börjar rinna ut i sanden.. kommer sluta med att jag kommer till marcus halv 7, sminkad och uppkläd men med ofixat hår. får se hur det blir.. hoppas det löser sig..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0