The adjustment Bureau

har inte blivit mycket bloggande på senaste tiden. jag skyller på att jag har jobbat till 5 istorsett varje dag den senaste veckan och efter det har jag antingen träffat folk eller kollat på tv och g¨ått och lagt mig enaste 22 i stortsett varje dag. så bloggningen har inte legat högst upp på min prioriteringslista.

nästa vecka kommer nog bli ungefär likadan för det är jobb måndag till lördag och fredag blir det utgång med annso och emma. så detta kommer nog bli en bra vecka iaf. förhoppningsvis flyger den förbi så det blir fredag och utgång och sen att man mår bra på ölrdagen när jag ska jobba 15-22. sen på söndagen blir det att fira ann-sofie som fyller år på torsdag egentligen.

jobbet smsa idag. tydligen så hade det blivit något fel på schemat v.36 så de ville kontrollera vilka tider jag jobbade den veckan. så får väl se om det hela slutar med en extra tid? jobbade iaf bara 3 dagar den veckan och var ledig lördag och söndag. då är jag dessutom otillgänglig för sara ska antagligen firas på lördagen.

ikväll ska jag och mamma kolla på film. vi var nere på ica och hyrde The adjustment Bureau. hoppas den är bra, har velat se den ett bra tag nu.

om 16 dagar drar jag och annso till grekland, jag längtar!!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0