stockholms universitet

nu har jag tagit tag i mig själv och gått in och registreat mog på stockholms universitet. så nu ska ja gå den där nedrans kursen, sen får jag väl hoppa av om jag blir arbetslös och kursen suger.

men men, idag har jag jobbat 7-16. ganska chill dag. inte allt för mycket att göra på jobbet eftersom det byggs om och har sig. nu är iaf alla nya frysar på plats och håller på att bli tillräckligt kalla. så idag har vi desutom blrjar fylla på de första.

har klickat hem lite grejer från h&m som ska komma nästa vecka. så nu väntar jag på ett par klänningar, strumpor, ett linné och en väska. kul!

nu blir det dusch, mat och en lugn kväll i soffan innan jag hoppar i säng skapligt för att orka upp och kobba 7-16 imorgon och sen åka till kräftskivan kl 18!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0