rörigt

rebecka ringde mig igår och berättade att hon och micke också skulle åka till kreta den 22a september. hur coolt är inte det? ingen av oss visste att den andra hade bokat det datumet eller att vi ens skulle åka dit. rebecka hade pratat om att de skulle åka till cypern den 23de men icke, kreta it is!
dock så går det två flyg till kreta den dagen och vi lyckades ju pricka in ett varsitt. men men, lite coolt ändå!


hade ångest när jag kom hem från jobbet över att behöva åka dit imorse. hela färskvaruavdelningen är huller om buller och man har ingen aning om var allting är. sen som att det inte är jobbigt nog så fanns det massor med varor i kylen och man är ensam på tisdagar. sen springer det omkring typ 10 byggare som är i vägen för mig och jag för dem. trångt och rörigt är det kort och gott. men men, det gick bättre än jag trodde att det skulle.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0