nycklar

måste bara säga att jag älskar vädret! har suttit och solat på balkongen i 2 ½ varmt är det, men gud så härligt!  tror att jag klarade mig från att bli bränd ocks, nice! hade en fläkt på bordet medans ja solade och det var så skönt.

sov hos marcus i natt och skjutsade honom till jobbet innan jag åkte hem. när jag parkerat bilen hemma och ska ta fram mina hemma nycklar inser jag att de inte finns där. vart tusan har de tagit vägen?! fick lite ångest över om jag hade tappat dem. så ingen var hemma varken hos mamma, pappa eller hos marcus så vistte inte riktigt vart jag skulle ta vägen. slutade med att jag fick ringa mamma och åka och hämta hennes nycklar på hennes jobb. när jag kommer hem är det första jag ser mina nycklar liggandes på bordet i hallen. det var väl tur det iaf!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0