marcus 20 år

idag fyller min älskling 20, stort grattis till honom!

igår blev det först jobb 7-17, sen skyndade jag mig hem och fixade mig och åkte sen till marcus. där bjöds det på tacos och trevligt sällskap. alkohol och dricklekar. dock hade vi så trevligt så vi glömde bort själva partylekarna marcus och jag hade planerat, hahah! sen vid halv 11 passade vi på att skypea med amanda. så jag, rebecka och sara trängde ihop oss framför marcus dator och pratade med henne. hon såg ju inte ut att ha det allt för illa! på så sätt fick även hon vara lite delaktig i festen. när kl blev framåt 12 började folk bege sig hemåt. de sista drog väl halv 3 och då stupade jag i sängen efter att ha varit vaken i ca 20 ½ timme. trevlig kväll var det iaf!

nu har vi i alla fal städat undan här hemma så vi ska väl slippa få en utskällning för att ha stökat till så mycket, hhah! ikväll ska vi hem till mamma och fira henne(antagligen fira marcus också) då blir det tårta och tacos igen! wiho!

nästa fredag ska vi på kräftskiva med några kompisar till marcus. blir 4 eller 5 helgen irad som jag dricker. vad hände där liksom? hahah.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0