kaksnäcka

idag är min sista ledigadag av 4. men inte är det synd om mig inte för på torsdag är jag ledig igen, wiho! dessutom ska jag vara på kolonial imorgon och det är ganska chill om ni frågar mig, varmt dock men inte lika stressigt som det andra!

idag har det varit en mycket lugn dag. vakna av mig själv kl 9 och kunde inte somna om. slängde iväg ett sista hejdå sms till amanda som skulle lyfta 9.10, dock var hennes flyg föresnat 1 timme och 20 minuter. så blev ett gäng sms till. sen när kl blev 11 gick jag inte och väckte marcus för jag tyckte det var dags för frukost. efter frukosten bytte jag om till bikini och satte mig på balkongen en stund. aningen molning men det gjorde inget, det gjorde bara så att det var lite svalare och gjorde att solen inte tog lika bra, vilket innebar att jag inte bbrände mig. efter någon timme svidade jag om och så åkte vi till slagstaglass istället. kände att jag för en gångs skull skulle våga ta något annnat än gamla vanliga kex och chokladsnäckan så vågade mig på en kaksncäka. god var den, men den slog inte min älskade kex och chokladsnäcka! efter glassen släpte jag av marcus hemma hos simon och åkte hem och satte mig en stund på balkongen igen. så har väl blivit solning ca 1½ - 2 timmar idag och lite färg har jag fått iaf, utan att ha blivit bränd!

nu väntar jag på middag och sen blir det en lång och skön dusch för att inviga min nya hårinpackning. sen blir det att hoppa tidigt i säng för att gå upp och jobba 7-16!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0