hjärtattack

fick oväntat besök igårkväll när jag kom hem fårn jobbet. marcus satt på parkeringen och väntade på mig. gulligt! behövdes verkligen för var så irriterad efter att ha f¨tt en fet utskällning av en tjock och svettig äcklig gubbe på jobbet. han började med att ge mig en hjätatack. jag gick ut från mejerikylen och då hör jag någon skricka: HALLÅ DÄR! jag hoppar i taket och blir så rädd så jag skackar i hela kroppen. sen säger han att han ska ha felix strips. jag går bort till frysarna och kollar efter det men det är slut. så går tillbaks till gubben och berättar det. han säger: så jävla dåligt det finns ju fna inget i den här butiken! jag säger: tyvärr men vi får in varor imorgon så det kommer då. han säger: DET SKITER JAG I! jag ska ha dem till middag ikväll så jag ska ha dem nu! jag: tyvärr så kan jag inte göra något åt att det är slut, men vi har strips fast av andra märken. han: det är ett jävla hyklereri, varorna ska väl inte vaar slut i butiken, jag ska fan sluta handla här! jag: tyvärr så blir det så när vi bygger om. eftersom vi har bytt ut frysarna precis har vi vart tvungen att minska på varorna för att kunna byta alla frysar. han forsätter att skrika att han skiter i det och hur dåligt det är och bla bla bla. jag säger att jag ber om ursäkt och går där ifrån till slut. irriterande människor med noll förstående för ombyggnaden..

sen la vi oss och kollade på sanctum när marcus skulle sova eftersom han brjade 7 idag. dock hade jag lyckats fixa en film utan text och lågt ljud. men den var spännande och ganska bra. hade sökert varit ännu bättre om man hade haft text, hhaha! den får 7/10!

idag är det dags frö jobbdag 2 av 7 i rad. 17-22 även idag, blä! men innan det mste jag hem till mamma för att betala båda greklansresorna. kommersvida skönt på kontot! men det är det helt klart värt efter sommarnas slit! längtar verkligen efter lite sol och bad!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0