glömsk

tisdag idag och jag är redan jätte trött. men här blir det inte att vila förrems på söndag. denna vecka blir det 50 timmars jobb, men jag lyckades iaf fixa så att jag får sluta tidigare på fredag iaf, skööönt!

efter jobbet idag så åkte jag och plockade upp annso så tog vi en fika/middag på tuna park och vandrade runt där en stund. jag kom hem med 2 par bh:ar och ett par troser. eller ja, jag glömde kvar grejerna på tuna park så fick åka tillbaka och hämta dem. irriterande! men som tur var så var de kvar så vi kunde åjka och hämta dem.

nu har jag landat i soffan efter en skön dusch och funderar på om jag ska vara duktigt och plugga? nää, tar det imorgon efter jobbet istället.

idag fick jag veta att jag får vara kvar på jobbet. ett vik på 30 timmar i veckn får jag. sen de veckor som roffe och lena har semester blir det heltid. glad tjej!

puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

2 par bhar? 4 alltså;)? PUSS

2011-09-02 @ 07:45:53
URL: http://amandaai.blogg.se/
Postat av: ronja

nu ska du inte vara uppkäftig! du fattar att jag menar 2 ;) <3

2011-09-03 @ 11:45:17
URL: http://ronjaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0