bridesmaids

då har man fått i sig en sen lunch och landat i soffan ännu en gång. idag var det jobb 7-13 som gällde. men tänkte redan igår att jag antagligen skulle få jobba över för nu börjar vi renovera i butiken. rätt hade jag, fick jobba till 15 istället. de har börjat med att byta ut frysarna nu, även fast de inte är klara på långa vägar så ser det redan myckete fräschare ut tycker jag. kommer bli riktigt fräscht när hela butiken är färdig, som ska vara v.47.'

var inne och kollade på antagningsbesked 2 idag. är typ 3 och 20 reserv på kurserna fortfarande. så är väl dags att gå och prata med chefen så man får se om man ens vill plugga den jag kom in på liksom. bläää!

kl halv 6 ska jag möta upp sara och rebecka på stan för att hämta ut våra biobiljetter innan vi går och äter middag. jag är lite sugen på bamboo faktiskt, får väl se vad de andra vill ha. efter maten blir det bio, bridesmaids blir det. kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0