black swan

igår kollade jag på black swan. ganska konstig film måste jag säga. vet inte om jag ska kalla den bra eller dålig? konstig är nog de enda som riktigt passar in faktiskt.


var ledig både idag och igår. riktigt skönt faktiskt. har plattat håret både igår och idag, var typ hur länge sen som helst jg gjorde det känns det som. för när jag jobbar blir det toffs eller "bulle" och när jag väl är ledig så är det ofta bara någon dag och man ska inte göra ngot speciellt så då har jag inte orkar fixa håret eller så är det typ helg och man ska göra ngot speciellt och då har jag vågat håret istället.

idag tog jag och marcucs sovmorgon men kl 11 kunde inte jag ligga still längre och kl 11.30 gick jag in och tvingade upp marcus. så blev det en mysig frukost och nu har han åkt hem och jag har satt mig framför tv:n. lite senare idag ska jag även träffa annso, så får vi se vart dagen tar oss!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0