tele2

nu är jag irriterad. fick ännu ett sms fårn tele2 imorse angående att jag har använt mer än 90% av mitt internet användare i min iphone. nu är det helt slut, så har inge internet i mobil tills den 1 maj. irriterande, ja.. speciellt när jag inte fattar vad jag kan ha gjort för att ha tagit slut på allt..

puss

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Ronjaannamaria,



De flesta telefoner hämtar uppdateringar och liknande med automatik så fort nya finns tillgängliga. För att ha mer kontroll över din dataförbrukning rekommenderar jag dig att stänga av den funktionen och istället uppdatera manuellt. Det kan även finnas funktioner/tjänster som kräver internetuppkoppling, använder du inte dessa bör även de stängas av. För information om hur du gör detta kan du kontakta kundservice på telefonnummer 0772-25 25 25, så får du tala med vår iPhone-avdelning.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-04-27 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0