smärta

har skrivit ut bilder på tatueringen jag ska ha. börjar bli nervös, känner på mig att det kommer göra ont som tusan. är ju trots allt på ryggraden och där är det ju i stortsätt bara ben. aja, det är iaf bättre att förvänta sig att det gör svin ont och så gör det inte riktigt så ont än att man förväntar sig minimalt med smät så gör det as ont istället.

ikväll blev det även chokladbollsbakning, mums! marcus och jag lyckades trycka i oss allihoppa, så nu mår magen sådär kan man säga. blev nog lite väl många chokladbollar för min del.

imorgon börjar en ny arbetsvecka och marcus börjar sin praktik.
veckans arbetschema är följande:
måndag: 7-13 + 15-20
Tisdag: 17-22
onsdag: 16-22
torsdag: 7-17
Fredad: 7-14 + 16-22
lördag: 15-22
söndag: ledig!
inte den roligaste veckan kanske. sen så blir det ju inte bättre av att marcus har pratik 8-16 måndag- fredag så vi hinner typ inte ses alls. men på söndag när jag är ledig ska jag ta en lååång sovmorgon och ta det lugnt och mysa mer marcus.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0