mat

håller på och laga mat för fulla muggar, huuuuungrig!
kyckling och pommes blir det, smarrigt! skulle ju ha åkt till slagsta glass med ida efter jobbet, men vi struntade i det efetsrom det inte var så fint väder. så vi ska försöka igen på måndag!

idag kom mitt efterlängtade paket från h&m. blev ett par trosor, en par harembyxor ch två klänningar som fick stanna kvar. tillbaka åkte en väska, en topp och ett linne. den ena klänningen ska jag antagligen ha på mig på lördag. dock är den lite läskig för den känns kortare än vad den är för att den har en typ inneklänning som är kortare. sen är den onödigt åtsittande till längs "öppningen" vid huvudet och så om ni fattar vad jag menar. så får säkert skavsår, men det är smällar man får ta!

imorse åkte pappa och ann-sofie till Hoo, en sommarställe vi har i jämtland. direkt efter att de åkte så proppade jag frysen med all alkohol jag hade här hemma. sen har jag varit och handlat idag till maten jag, amanda och sara ska äta på lördag så nu längtar jag ännu mer till lördag efetsrom som det mesta är fiat nu! ska bara komma ihåg att ta ut fläskfilén ur frysen imorgon och lägga in den i kylen istället så den sakta men säkert hinner tina upp tills på lördag.

puss!




Kommentarer
Postat av: amanda

jaså, jag får ingen mat eller?!

2011-04-21 @ 21:14:59
URL: http://amandaai.blogg.se/
Postat av: ronja

jo, skrev ju fel :o sorry! :( <3

2011-04-21 @ 21:18:17
URL: http://ronjaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0