långfredagen

fredag idag då, världens längsta dag ska det väl vara? eftersom det är långfredag allstå!
jag har iaf tagit en dusch och rakat benen, så nu är jag fräsch! har tagit fram morgondagens fläskfilé och lagt den i kylen och jag är taggad som tusan. ska snart äta frulle och göra mig i ordning för jobb sen. 15-19 är det som gäller idag, dvs 1 timme kassa, 2 timmar på frukt och grönt och 1 timme på färskvaror. jävla hoppande alltså.

förresten så berättade stefan att vi skulle få våra sommarscheman snart och om jag fattade det rätt så skulle v få dem redan nästa vecka eller veckan efter. jag ska tydligen få jobba mycket för christoffer och roffe när de är på semester. sen skulle jag få vara med och beställa, spännande!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0