klia

nu har 13 dagar fulla av arbete passerat och jag är ledig i 2 dagar innan det är dags för yteligare 8 dagars arbete. måste faktiskt säga att igår kändes det inte alls som att jag hade jobbat 13 dagar i rad. inte trött alls, har iof lite ont i ryggen men vet inte om det beror på allt jobb eller tatueringen. cirkus 105 arbetstimmar dess 13 dagar så nu hoppas jag på en fet lön i maj.

men idag är jag som sagt ledig, skönt. idag ska jag umgås med marcus eftersom det inte har funnits så mycket tid till det i veckan eftersom han jobbar dag och jag kväll. på dagens schema står iaf middag på akropolis för pengarna som marcus och jag fick i en försenad "förlovningspresent" av farmor och farfar, gulliga dom är.

imorgon är jag också ledig. och då har jag planerat att göra så lite som möjligt faktiskt. eventuellt städa mitt rum om jag orkar och har lust.

förövrig har min tatuering börjat klia som tusan och flagar för fullt. man blir ju tokig, vill bara klia klia klia!!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0