inventering

så till slut tog även den här dagen slut...
först var det alltså jobb 7-16, då skulle jag inventera ihop med ett "inventeringslag" som enbart jobbar med inventering. fråga mig inte varflr bara just jag skulle det för det undrar jag också... som tur var så gick tiden ganska fort iaf. sen var det dags för arbetspass 2, 17-22. då blev dte först 3 timmar kassa och sen 1½ timme på färskvaror. hade så himla ont i magen på slutet så jag knappt trodde att jag skulle orka vara kvar. men härdade ut och nu sitter jag här i soffan och väntar på att big brother ska ta slut. så att jag kan se på det, eftersom jag har spelat in det. sen blir det lite ben&jerry´s för att trösta magen.

imorgon blir det jobb 16-21. innan jobbet planerar jag att traska hem till pappa och fixa i ordning min cykel. sen om jag orkar och vädret är på min sida så tänkte jag faktiskt cykla till jobbet!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0