idioter

så har jag äntligen landat hemma i min efterlängtade soffa.
dagen idag har varit helt okej. förts jobb 7-13, bestod av kassa och plocka varor på färskvaror. sen blev de 2 timmars break, det var nog det jobbigaste på hela dagen. man blir ju sjukt seg av att sitta still. men hade varken ork eller lust att åka hem eller att gå ut och ta en promenad. sådär satt jag och nördade ett spel som jag laddade ner till min iphone. sen var det dags för pass 2, 15-20. började med en timme kassa och sen blev det 4 timmar på frukt och grönt. pant-automaten slutade funka och då var det jag som skulle fixa det eftersom alla andra var på rast. jävla skit apparat som inte ville funka. kö var det och jag tappade tålamodet. ringde jouren men han fick det inte att funka heller. så det slutade med att jag stängde av den helt och hållet och var lagom irriterad. sen när jag var tillbaka på frukt och grönt kommer det en jobbig 25-30 årig turk och ställer sig vid hinkarna där vi har gratis bananer till barnen. på en skylt står  det: "prickard bjuder alla barn på en banan". då frågar han med en dryg och retande röst: vem är prickad? jag svarar: våran maskot typ. han: jaha, maskot.. hahha.. prickard.. haha. och sen ta han en banan och äter. ville sprika av irritation och skrika på honom. men eftersom jag kände att jag bara skulle vara otrevlig och typ skrika om jag sa något åt honom om att bananen är till barnen å höll hag tyst istället. sen som grädden på moset tappade jag en förpakning med mixcocktailtomater på golvet. YEES!

ikväll skulle marcus komma hit, men han börjar 7 imorgon så han ville sova hemma och jag har ingen bil så jag stannade hemma. och imorgon och onsdag jobbar jag till 22 och på torsdag ska han vara med simon och jag med annso. så vi får ses på fredag mär jag slutar 22 eller något. yej!

trött och irriterad är var jag är..

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0