glass

går dagen spenderade jag med mina kära vän annso. vi promenerade ner på stan och åt lite lunch på spicy och pratade. sen gick vi och handlade på ica, jordgubbar igen för min del och ingrienser till middagen för henne. sen åkte vi runt lite här och var för att leta efter lite saker. hittade dock inte vi var ute efter.

idag åkte jag och amanda en sväng till tuna park. inget köpt för min del men amanda köpte ett par skor och displayskydd till sin iphone, sen åt vi lite lunch efter det. sen när sara hade slutat jobba mötte vi upp henne och impuls åkte till lager 157. otroligt nog kom vi ut där ifrån tomhänta, enda vi spenderade våra pengar på var fika. sen åkte vi till max på västerleden för att jimmy och sara skulle äta där. sen när de hade ätit färdigt rullade dem, jag och amanda vidare till slagsta glass för årets första snäcka för min del, kex&choklad blev det som vanligt!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0